20 juli 2020

DANK U WEL!

KBO MILL VERRAST OPNIEUW!

Werden vorige keer alle leden verrast, ditmaal waren de vrijwilligers van de KBO Mill aan de beurt.
Voor het organiseren van activiteiten voor de leden en het rondbrengen van het tijdschrift ONS, is de KBO afhankelijk van vrijwilligers. De KBO mag zich gelukkig prijzen met een groot aantal vrijwilligers. En, het is een traditie om deze vrijwilligers jaarlijks te bedanken met een zgn “Dank-U-Wel-Brunch”. Vanwege het coronavirus en de daarbij opgelegde maatregelen van het RIVM, was het dit jaar helaas niet mogelijk een brunch te organiseren.
Daarom werd nu gekozen voor een “Dank-U-Wel”cadeautje. Feestelijk ingepakt werd dit door de voorzitter en secretaris persoonlijk overhandigd met dankzegging voor de inzet.
Vrijwilligers zijn voor iedere vereniging van grote waarde, want mede dankzij hen, kan ook de KBO veel voor haar leden betekenen!

KBO Mill hoopt dan ook, dat zij het komend jaar weer op de hulp kan en mag rekenen van deze vrijwilligers.