Maar liefst elf keer per jaar (alle maanden, behalve in de zomer) ontvangt u ons ledenmagazine ‘ONS’, met daarin mooie intervieuws en reportages, interessante achtergrondartikelen, ontspanningstips en voordeelacties. Zo bent en blijft u op de hoogte van thema’s die van belang zijn voor senioren.
KBO-Mill beschikt over een aantal vrijwilligers die maandelijks de ONS, het ledenmagazine van KBO-Brabant, bij onze leden bezorgen. Daarnaast  bezorgen zij voor de SWOM de d’n Booi bij alle inwoners van 60 jaar en ouder in Mill & Sint Hubert.
Met de bezorging van  de ONS en de d’n Booi ontstaat ook de mogelijkheid om flyers van bijeenkomsten voor ouderen te bezorgen. Dit mogen géén commerciële activiteiten zijn. Dus alleen flyers voor activiteiten van algemeen belang voor ouderen georganiseerd door comités, verenigingen, stichtingen e.d.